Klacht POSTNL: niet afhandelen van ingediende klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45608
Gebruiker
harold.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

inzake deze aangetekende zending heb ik in mei 2012 (!) een klacht ingediend aangezien de zending nooit is aangekomen, klacht id. 00674875.

Sindsdien wordt ik nu al bijna 2 jaar (!!) door Post NL aan het lijntje gehouden en hoor ik niets meer.

Wanneer krijg ik nu eindelijk eens mijn schadebedrag vergoed ???

De oplossing

mijn schadebedrag ad EUR 32,50 na bijna 2 jaar nu eindelijk eens vergoed...!

3 reacties

  1. Auteur
    harold.
    Datum
    vanmorgen ben ik gebeld door een dame van Post NL. Ik had even hoop dat de kwestie eindelijk zou worden opgelost, maar het enige wat zij me (tot vervelens toe) bleef mededelen was dat mijn klacht zou worden doorgegeven aan degene die hem in behandeling had (en "toevallig" vandaag niet aanwezig was).
    Op deze manier wordt ik nu dus al bijna 2 jaar aan het lijntje gehouden...!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Sluijter, Vervelend te vernemen dat het zo lang heeft geduurd voordat er contact met u is opgenomen en dat het geld nog steeds niet is overgemaakt. Uiteraard excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.
    Ik heb voor u gekeken in het systeem en zie staan dat het bedrag in week 3 2014 zal worden overgemaakt. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Irene
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    harold.
    Datum
    Dinsdag 21-01-2014 heeft Post NL eindelijk de schadevergoeding overgemaakt op mijn rekening. Blijft onbegrijpelijk dat deze afhandeling 20 maanden (!!!) heeft moeten duren...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
harold.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen