Klacht POSTNL: niet afleveren, terwijl er iemend thuis is, leugen van bezorgers

sad Niet opgelost
Gebruiker1554124551

Klacht pakket 3SDOID825835470
Volgens track&trace zou het pakket vrijdag 12 april 2019 tussen 13.00-17.00 uur bezorgd worden. Later liet de T&T zien dat er om 12.26 uur een bezorger aan de deur was geweest die niemand thuis trof. Deze bewering van de bezorger is een pertinente leugen. De beelden van mijn bewakings camera’s laten zien dat er die middag GEEN postNL auto voor de deur gestopt is, en dus ook dat er niemand de oprit naar de voordeur gegaan is. Overigens was er gedurende de hele middag iemand thuis.
Een nieuwe melding voor de T&T kondigde een nieuwe bezorgtijd aan op zaterdag 13 april tussen 17.30 en 20.30 uur. Tot mijn verbazing trof ik rond 18.45 uur een briefje in de brievenbus aan dat het pakket maandag middag om 15.00 uur wordt afgeleverd bij een post-nl locatie 5 KM verder.
Terugkijken van de bewakingsbeelden laat zien dat er om 17.23 uur een post NL auto stopt en even later weer wegrijdt. Net genoeg tijd om het briefje in de bus te doen. GEEN poging om aan te bellen voor de bezorging van het pakket. Als er iemand op de oprit had gelopen, dan had de hond mij dit wel luidkeels laten weten.

Ik vind dit een kwalijke zaak van de bezorging van post NL, de kwalteit van de bezorgers is bedroevend. When you pay peanuts, you get monkeys.
Schandalig

zo spoedig mogelijk alsnog bezorgen

Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorger aangeeft dat u niet thuis bent, terwijl dat dat wel het geval is. Omdat er op uw camerabeelden duidelijk te zien is dat de bezorger niet bij u is langsgeweest, heb ik uw klacht gelijk doorgegeven aan de teamleider van de betreffende bezorger. Zij gaan dit samen bespreken en u mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals gebeurt. Ook zal de teamleider passende maatregelen nemen als dit nodig is.

Wat betreft de PostNL locatie, ik zie dat uw zending eigenlijk afgeleverd had moeten worden bij de Dekamarkt op de Vlijtseweg in Apeldoorn. Dit is volgens mijn gegevens uw gekoppelde locatie. Ik zie echter dat deze verder weg is (6,2 km) als de locatie waar uw zending nu is afgeleverd. Ik ga er dan ook vanuit dat u uw zending liever bij de andere PostNL locatie op wil halen. Het is helaas niet mogelijk om uw zending bij u thuis af te leveren.

Gebruiker1554124551
Uiteindelijke oplossing de reactie van postnl is een blabla verhaal van we zullen de teamleider de medewerker er op laten aanspreken. het pakket is ondertussen 3 dagen later op een postnl punt 6Km verder opgehaald