Klacht POSTNL: Niet afleveren pakketje

Klachtnummer
# 317850
Gebruiker
I.J.G. Oeberius Kapteijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Levering pakje, niet thuis, niet bij buren afgegeven. Vriendelijk briefje geschreven of pakket de volgende dag bij buren kon worden afgeleverd. Briefje verfrommeld op het pad en pakje niet afgegeven. Verstuur niks meer via post NL!!!! BIJZONDER KLANTONVRIENDELIJK

De oplossing

Probeer af te geven bij buren, scheel de bezorger een hoop werk en ontvanger een hele hoop ergernis

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Oeberius Kapteijn,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zo ontvreden bent over de bezorging van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

    Veel zendingen mogen bij buren worden afgeleverd, het is echter uiteindelijk aan de bezorger om te beslissen of hij het pakket bij de buren aflevert of het pakket weer meeneemt voor een tweede bezorgpoging. Uit uw bericht maak ik op dat uw zending, ondanks een verzoek door middel van een briefje, niet bij buren is afgeleverd. Ik kan helaas niet inschatten met welke reden de bezorger hiervoor heeft gekozen, hij is niet verplicht om dergelijke verzoeken op te volgen. Ik hoop uiteraard dat u de zending inmiddels in uw bezit heeft. Bedoelt u met ‘briefje verfrommeld op het pad’ dat uw briefje voor de chauffeur op het pad is aangetroffen of bedoelt u hiermee het briefje van de chauffeur dat hij u gemist heeft? Wilt u ook de volledige Track&Trace code sturen? Deze begint met 3S. Met de code 3SBOL6621267 kan ik helaas geen zending vinden.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Oeberius Kapteijn,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend om te vernemen dat het briefje aan de chauffeur halverwege het pad lag. Ik kan spijtig genoeg niet nagaan of de bezorger wel of niet geprobeerd heeft het pakket bij uw buren aan te bieden. Goed om te vernemen dat u de zending inmiddels in uw bezit heeft. Mocht u in de toekomst opnieuw tegen iets aanlopen dan hoor ik dit uiteraard graag van u.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen