Klacht POSTNL: niet afleveren pakketje

fprosman

Garmin horloge besteld via Coolbue. Tot 3x toe werd het niet afgeleverd door PostNL. Het lag 2 dagen vlgt track en trace in sorteer centrum en vervolgens de melding dat het open was en retour ging afzender. Ik wacht er concreet op.
Pakketje gecancelled via Coolblue, en via Bol besteld. Deze komen het vandaag afleveren. ECHTER, de bezorger belt niet aan (ben de hele ochtend in dezelfde ruimte geweest al waar de brievenbus zit) en ik vind een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Wat een kolder. Wat een but bedrijf.

ik wil gewoon dat postnl doet wat het moet doen. ik wil graag mijn pakketje via een betrouwbare pakketdienst ontvangen. Graag zie ik dat Bol en Coolblue hun samenwerking opzeggen met Postnl. Ze kunnen het niet.

Geachte heer/mevrouw Prosman,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het tot frustratie kan leiden wanneer een pakket in het sorteercentrum blijft steken en steeds niet bezorgd wordt. U geeft aan dat het pakket open was. Mogelijk is het pakket beschadigd geraakt en is er gekozen om het retour te sturen.

U geeft ook aan dat de bezorger met uw pakket van Bol.com niet aanbelde. Dat is natuurlijk niet de procedure. Hierover geef ik dan ook graag een klacht voor u door aan de teamleider van deze bezorger. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn hoor ik graag van u of u een briefje gehad hebt, of uw bel werkt, en ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

-De tracking code van deze zending
    - uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de
    ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht