Klacht POSTNL: Niet alle post wordt geleverd

sad Niet opgelost
Gert1948

De laatste tijd krijg ik niet alle post die in de app voorkomt met name de blauwe. Enveloppen waar blijven die

Zoeken waar mijn post blijft met name van de belasting

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet alle post ontvangt die in de app staat. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

Wel kan ik hiervan een melding maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Van welke afzenders mist u post?
    - Op welke datum staat deze post in de app?
    - Uw e-mailadres.

Gert1948
    een medewerker is aan de deur geweest en beloofd beterschap. de post kan niet meer getraceerd worden

Gert1948
nu omgekeerd ik ontvang post maar deze staat niet in de app