Klacht POSTNL: Niet alle post wordt geleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 442560
Gebruiker
Gert1948
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De laatste tijd krijg ik niet alle post die in de app voorkomt met name de blauwe. Enveloppen waar blijven die

De oplossing

Zoeken waar mijn post blijft met name van de belasting

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet alle post ontvangt die in de app staat. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.


    Wel kan ik hiervan een melding maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzenders mist u post?
    - Op welke datum staat deze post in de app?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Gert1948
    Datum
    een medewerker is aan de deur geweest en beloofd beterschap. de post kan niet meer getraceerd worden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert1948
Datum
Uiteindelijke oplossing
nu omgekeerd ik ontvang post maar deze staat niet in de app
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen