Klacht POSTNL: niet ankomen afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 577638
Gebruiker
WatEenGedoe
Datum
1 reactie

Details

Klacht

op 10 januari bestel ik een pakket bij Benu. Op 13 januari krijg ik een mail van Postnl dat het pakket door hen is ontvangen en dat het die dag wordt bezorgd. Elke keer wijzigt de bezorgdatum naar een dag later. 17 januari neem ik maar telefonisch kontakt op met postnl. Antwoord het wordt morgen afgeleverd excuujs voor de vertraging. Gisteren weer niets. Bel met postnl boodschap ga maar contact opnemen met de afzender. Hoezo jullie hebben zelf aangegeven via de mail dat het pakket bij jullie is aangekomen?

Gewenste oplossing

Gewoon onderzoeken wat er misgaat
Geboden oplossing
Er wordt geen oplossing geboden alleen een verwijzing naar de afzender. Die moet Postnl vragen om een onderzoek in te stellen. Heel vreemd want overduidelijk is dat het pakket met de juiste gegevens door Postnl is ontvangen. Immers ik ontving die bevestiging via de mail van Postnl zelf. Afgelopen maandag gaf een medewerker van de afdeling klachten aan dat het er inderdaad was en de volgende dag bezorgd zou worden. Nu ineens het rookgordijn en uitstel van een oplossing. Inmiddels zijn we 10 dagen verder.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de aflevering van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u vermelde barcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Voor deze zending is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst en u, indien nodig, een passende oplossing bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen