Klacht POSTNL: Niet betrouwbaar

Klachtnummer
# 417984
Gebruiker
gissmoo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zat al een paar dagen op een pakketje te wachten uit het buitenland. Kwam er vandaag iemand uit een heel ander dorp hier best ver vandaan mijn pakketje brengen. Hij vertelde dat de postbode het pakketje bij hem bezorgd had. De postcode, straat en dorp waar mijn pakketje bezorgd was, waren dus heel anders dan op mijn pakketje stonden. Als er zo slordig omgegaan wordt met post, dan is het bedrijf toch gewoon niet betrouwbaar?!

De oplossing

Ze moeten laten zien dat ze betrouwbaar en eerlijk zijn door pakketjes op het juiste adres af te leveren.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig om te lezen dat u uw post onjuist is afgeleverd. Ik begrijp dat u hier vragen over heeft.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * (eventueel) Een foto van het poststuk;
    * Het adres waar de zending is afgeleverd;
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    gissmoo
    Datum
    Beste PostNL,

    Danku voor uw reactie. Helaas heb ik geen contactgegevens van diegene die het pakketje bij mij bracht en ook geen gegevens meer van het pakketje zelf. Toch fijn dat u er serieus naar wilde kijken, daarvoor dank. Het is zo voldoende voor mij.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen