Klacht POSTNL: Niet betrouwbaar

gissmoo

Ik zat al een paar dagen op een pakketje te wachten uit het buitenland. Kwam er vandaag iemand uit een heel ander dorp hier best ver vandaan mijn pakketje brengen. Hij vertelde dat de postbode het pakketje bij hem bezorgd had. De postcode, straat en dorp waar mijn pakketje bezorgd was, waren dus heel anders dan op mijn pakketje stonden. Als er zo slordig omgegaan wordt met post, dan is het bedrijf toch gewoon niet betrouwbaar?!

Ze moeten laten zien dat ze betrouwbaar en eerlijk zijn door pakketjes op het juiste adres af te leveren.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig om te lezen dat u uw post onjuist is afgeleverd. Ik begrijp dat u hier vragen over heeft.

* (eventueel) Een foto van het poststuk;
    * Het adres waar de zending is afgeleverd;
    * Uw e-mailadres.

gissmoo
    Beste PostNL,

Danku voor uw reactie. Helaas heb ik geen contactgegevens van diegene die het pakketje bij mij bracht en ook geen gegevens meer van het pakketje zelf. Toch fijn dat u er serieus naar wilde kijken, daarvoor dank. Het is zo voldoende voor mij.