Klacht POSTNL: Niet bezorgd, en op site staat bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 583000
Gebruiker
Franca F.claassen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op site staat bezorgd en is helemaal niet bezorgd.

Gewenste oplossing

Mijn pakket zoeken of betalen, was reeds al betaald.
Geboden oplossing
Niets aan gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket wat naar u is verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

    Aan de hand van de barcode heb ik uw klacht geregistreerd. Via deze melding zal bij de chauffeur navraag worden gedaan en zo nodig actie worden ondernomen. U ontvangt hiervan geen terugkoppeling. Mocht de zending aan het eind van de week nog niet bij u zijn afgeleverd dan wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen