Opgelost door POSTNL: niet bezorgd, geen chatsessie mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 277756
Gebruiker
D. Jonker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakketje uit China niet bezorgd. Wel bericht ontvangen dat het pakket bezorgd zou zijn. We waren gewoon thuis en er is dus niets bezorgd.
2017.10.19 17:24 (GMT-7): Bezorging succesvol
2017.10.17 20:39 (GMT-7): Zending in het lokale distributiecentrum
2017.10.17 20:39 (GMT-7): Verzending met lokaal transportbedrijf
AliExpress Standard Shipping Trackingnr. LX266100340NL

Getracht chatsessie te starten bij post nl, maar dat lukt niet binnen redelijke tijd. Wachten en nog's wachten.

De oplossing

alsnog bezorging pakket

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    D. Jonker
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Jonker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is 2 dagen later bezorgd. Mededeling dat al bezorgd was klopte dus niet. Afgedaan wat mij betreft.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?