Opgelost door POSTNL: Niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 440510
Gebruiker
Ej
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket zou 1mei tussen 08:00 18:00 moeten bezorgd worden op heden heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen heel erg verveled als je een pc in elkaar gezet hebt en al vanaf 26 april zit te wachten op een windows 10 besturingssysteem

De oplossing

Ik wil graag mijn pakketje hebben zo spoedig mogelijk aub

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket. Ik begrijp dat u de zending graag al had willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen honderd procent garantie. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het grote aantal online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten en poststukken. Ik kan tot mijn spijt niet inschatten wanneer uw zending afgeleverd zal worden en raad u aan om de status in de gaten te houden via Track & Trace. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ej
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is eindelijk gekomen nooit meer in corona tijd online bestellen want dan kan je 2 weken wachten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen