Klacht POSTNL: niet bezorgd op het adres waar het hoort

Klachtnummer
# 381228
Gebruiker
boven-Leeuwen@1974
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de post wordt bij de buren bezorgt terwijl er gewoon iemand thuis is.
er werd zelfs niet aangebeld!

De oplossing

diegene die hier moest bezorgen aan spreken op zijn gedrag dit is ongehoord!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw post bij de buren is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Gaat het om post of om een pakket? Indien het om een pakket gaat, zou u dan de Track & Trace code willen doorgeven. Deze staat op het pakket.
    - Op welke huisnummer is uw post bezorgd?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen