Klacht POSTNL: Niet bezorgd pakje

Jan

Geen pakje ontvangen.maar is wil bezorgd.
De eertse dag 5 mei. Was ik de hele dag thuis. Hebben zeggen jullie bij mijn een briefje in de bus gedaan .om te zeggen dat jullie langs zijn geweest. Maar heb niets gezien. De tweede keer was op 18mei .en volgen jullie hebben jullie dit pakje afgeleverd. Maar ik heb niets mogen ontvangen.en was nog steeds thuis. Ivm corona. Ik hen naar vraag gedaan bij de buren .en daar was het ook niet af geleverd.
Mijn vraag waar is mijn pakje.

Het pakje als nog bezorgen

Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waar de zending dan wel is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending voor u klaar lag bij een afhaallocatie. Daar is het niet tijdig afgehaald, waardoor het retour afzender is gegaan. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan het wellicht opnieuw sturen of het anders met u oplossen.

Jan
dat we zelf het moeten oplossen .terwijl het hun fout is .de postboden heeft zijn werk niet goed gedaan,en nu zijn wij onze spullen kwijt,omdat het bij de afzender gemeld is als ontvangen ,drankje wel post.nl