Klacht POSTNL: Niet bezorgd pakje

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449491
Gebruiker
Jan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen pakje ontvangen.maar is wil bezorgd.
De eertse dag 5 mei. Was ik de hele dag thuis. Hebben zeggen jullie bij mijn een briefje in de bus gedaan .om te zeggen dat jullie langs zijn geweest. Maar heb niets gezien. De tweede keer was op 18mei .en volgen jullie hebben jullie dit pakje afgeleverd. Maar ik heb niets mogen ontvangen.en was nog steeds thuis. Ivm corona. Ik hen naar vraag gedaan bij de buren .en daar was het ook niet af geleverd.
Mijn vraag waar is mijn pakje.

De oplossing

Het pakje als nog bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waar de zending dan wel is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending voor u klaar lag bij een afhaallocatie. Daar is het niet tijdig afgehaald, waardoor het retour afzender is gegaan. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan het wellicht opnieuw sturen of het anders met u oplossen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat we zelf het moeten oplossen .terwijl het hun fout is .de postboden heeft zijn werk niet goed gedaan,en nu zijn wij onze spullen kwijt,omdat het bij de afzender gemeld is als ontvangen ,drankje wel post.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen