Klacht POSTNL: Niet bezorgd pakketje

Normafotografia

Op 12 maart is een pakketje (met visitekaartjes) vanuit Amsterdam naar mijn adres gestuurd. Toen ik vorige week ging informeren bij de postbode zei hij dat het pakketje wel was 'ingescand', dus dat het of in zijn bus moest liggen of op het depot. Gisteren was hij pas weer hier en zei hij dat het pakje niet in zijn bus had gezeten dus dat het blijkbaar zoek is geraakt. Mijn 'klacht' is dus dat mijn pakketje nooit is aangekomen. Helaas heeft de afzender geen administratie meer van het pakket. Als het niet aankomt kost het mij extra geld dus ik zou het fijn vinden als POSTNL het alsnog naar me toe stuurt.

Ik wil graag dat POSTNL gaat zoeken naar mijn pakje en deze bij mij bezorgt.

Ik snap inderdaad dat u graag wilt dat deze zending gevonden wordt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw zending

Normafotografia
    Beste mensen van de post, het track and tracenummer heeft de afzender niet meer want we praten over maart. Mijn postbode kon het pakketje zo zien in zijn apparaat toen ik datum en nummer en afzender noemde, dan moet dat toch ook bij u kunnen? Ik hoop dat het opgelost kan worden. Het gaat om een klein pakketje waar visitekaartjes in zitten en die moet ik gebruiken (en heb ik al betaald).
    mvg
    Norma van der Horst

Normafotografia
De oplossing ws van Postnl dat ik de afzender maar moest raadplegen maar dat heb ik natuurlijk eerst gedaan en die heeft na al die tijd zijn track and trace code niet meer. Vreemd dat een postbode wel het pakketje kon vinden in zijn apparaat en dat de werknemer die mijn klacht in behandeling heeft genomen dit niet kon. Ik baal wel van de gang van zaken want het kost mij niet alleen nu dubbel geld (ik moet weer bestellen en betalen) maar de verzender ook portokosten voor iets dat niet is aangekomen.