Opgelost door POSTNL: Niet bezorgd.

Aardbei1997

Ik krijg al meerdere dagen de mededeling dat mijn pakket bezorgd wordt, en vervolgens wordt mijn pakket niet bezorgd. Het brievenbuspakket is nu al vier dagen te laat. Geen idee waar mijn pakket is. PostNL zegt niks te kunnen doen.

Mijn pakket vinden en geen informatie geven die niet klopt. Hoe kan PostNL vier dagen achter elkaar zeggen dat ze bezorgen maar ook vier dagen achter elkaar zeggen dat het pakket nu in het bezit is van PostNL? Waar is het pakket überhaupt?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakket. Tot op heden heeft u het pakket niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u zich afvraagt waar uw pakket zich bevindt en waarom u tegenstrijdige informatie ontvangt. PostNL streeft ernaar om brievenbuspakketten de volgende bezorgdag te bezorgen. Echter kan vertraging te allen tijde ontstaan. Daarom wordt bij brievenbuspakketten een uiterlijke bezorgtermijn van vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) aangehouden. In uw geval betekent dit dat de afzender de situatie conform voorwaarden met ons kan afhandelen wanneer het pakket na dinsdag 28 juli niet is bezorgd.

De track en trace pagina toont steeds de eerst mogelijke bezorgdag in een ideale situatie zonder vertragingen. Wanneer onverhoopt vertraging ontstaat zal de bezorgdag vanzelf opschuiven. Dit wordt automatisch gegenereerd.

Aardbei1997

2. Stuur een juridische brief