Opgelost door POSTNL: Niet bezorgd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 467340
Gebruiker
Aardbei1997
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg al meerdere dagen de mededeling dat mijn pakket bezorgd wordt, en vervolgens wordt mijn pakket niet bezorgd. Het brievenbuspakket is nu al vier dagen te laat. Geen idee waar mijn pakket is. PostNL zegt niks te kunnen doen.

De oplossing

Mijn pakket vinden en geen informatie geven die niet klopt. Hoe kan PostNL vier dagen achter elkaar zeggen dat ze bezorgen maar ook vier dagen achter elkaar zeggen dat het pakket nu in het bezit is van PostNL? Waar is het pakket überhaupt?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakket. Tot op heden heeft u het pakket niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u zich afvraagt waar uw pakket zich bevindt en waarom u tegenstrijdige informatie ontvangt. PostNL streeft ernaar om brievenbuspakketten de volgende bezorgdag te bezorgen. Echter kan vertraging te allen tijde ontstaan. Daarom wordt bij brievenbuspakketten een uiterlijke bezorgtermijn van vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) aangehouden. In uw geval betekent dit dat de afzender de situatie conform voorwaarden met ons kan afhandelen wanneer het pakket na dinsdag 28 juli niet is bezorgd.

    De track en trace pagina toont steeds de eerst mogelijke bezorgdag in een ideale situatie zonder vertragingen. Wanneer onverhoopt vertraging ontstaat zal de bezorgdag vanzelf opschuiven. Dit wordt automatisch gegenereerd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aardbei1997
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen