Klacht POSTNL: niet bezorgd

Klachtnummer
# 144948
Gebruiker
charetty
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging was gepland tussen 16.30 en 18.30. Bezorgen komt om 19.45 met de helft van het pakket. Hierbij heeft hij het excuus dat hij geen ruimte meer had en de rest van het pakket achter moest laten , en dat hij zijn best zou doen om de rest de volgende dag te bexorgen.
Contact opgenomen met klantenservice en het enige dat ze konden zeggen is jammer maar we kunnen niks aan doen.

De oplossing

Mijn bezorg kosten terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hermanus,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending buiten het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd.

    Helaas moet ik u er op wijzen dat de aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen indicatief zijn. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen