Klacht POSTNL: niet bezorgd

charetty

Bezorging was gepland tussen 16.30 en 18.30. Bezorgen komt om 19.45 met de helft van het pakket. Hierbij heeft hij het excuus dat hij geen ruimte meer had en de rest van het pakket achter moest laten , en dat hij zijn best zou doen om de rest de volgende dag te bexorgen.
Contact opgenomen met klantenservice en het enige dat ze konden zeggen is jammer maar we kunnen niks aan doen.

Mijn bezorg kosten terug

Geachte heer/mevrouw Hermanus,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending buiten het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd.

Helaas moet ik u er op wijzen dat de aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen indicatief zijn. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

Sven
    PostNL