Klacht POSTNL: niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353954
Gebruiker
MatthijsNL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via T&T zou pakket bezorgd zijn, is echter NIET het geval en geen briefje achter gelaten waar pakket is. Buren weten van niets, maar PostNL neemt dit soms erg ruim (kan soms paar etages verder zijn).

Telefonisch contact gehad, en ik moet maar wachten, of contact opnemen met verzender. Maar ook verzender geeft aan dat via T&T pakket is afgeleverd. Vooral het wegwimpelen door PostNL vind ik frustrerend.

De oplossing

Als nog nagaan wat de bezorgen heeft gedaan, en dit dan ook terug communiceren. Ik vermoed dat het gewoon bij iemand anders is afgeleverd in de flat. Niet per se op mijn etage (dus buren). En dat men verzuimd heeft een bericht achter te laten (voor mij niet de eerste keer dat dit gebeurt).

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Deze zou afgeleverd zijn, alleen heeft u niets ontvangen. Ook via de klantenservice komt u niet verder. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u benieuwd bent waar uw zending is bezorgd. Ik heb de scans bekeken en zie inderdaad ook geen andere informatie. Alleen dat het op 6 maart is bezorgd. De adresgegevens komen ook overeen. Volgens mijn gegevens is er telefonisch een klacht ingediend. Mocht u de zending nog steeds niet hebben ontvangen, moet ik u net als mijn collega verwijzen naar de afzender. Die kan dit zo nodig bij de eigen postorganisatie melden zodat er een onderzoek gestart kan worden. Zij kunnen vervolgens een passende oplossing voor u zoeken. Meer kunnen we niet voor u betekenen. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MatthijsNL
Datum
Uiteindelijke oplossing
De afzender te benaderen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen