Klacht POSTNL: Niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 371479
Gebruiker
Niet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketten WEER niet geleverd

De oplossing

Op zaterdag 22 juni bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakketten niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In mijn gegevens zie ik dat beide pakketten vertraging hebben opgelopen. Hiervoor bied ik u mijn oprechte excuses aan.

    Inmiddels zie ik dat het pakket met code: 3sbold39869962, bezorgd is bij een PostNL-locatie, en dat het pakket met code: 3stpin0112960 bezorgd is bij uw buren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niets met mijn klacht gedaan Bezorging is een logisch gevolg. Het feit dat beide pakketten te laat zijn bezorgd, daar is niets mee of aan gedaan. Lekker makkelijk zo!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen