Klacht POSTNL: Niet bezorgd

Niet

Pakketten WEER niet geleverd

Op zaterdag 22 juni bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakketten niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In mijn gegevens zie ik dat beide pakketten vertraging hebben opgelopen. Hiervoor bied ik u mijn oprechte excuses aan.

Inmiddels zie ik dat het pakket met code: 3sbold39869962, bezorgd is bij een PostNL-locatie, en dat het pakket met code: 3stpin0112960 bezorgd is bij uw buren.

Niet
Er is niets met mijn klacht gedaan Bezorging is een logisch gevolg. Het feit dat beide pakketten te laat zijn bezorgd, daar is niets mee of aan gedaan. Lekker makkelijk zo!!!!