Klacht POSTNL: niet bezorgde post

berry

Ik heb voor de 2de x een visa kaart aan gevraagd . De 1ste x kreeg ik de code maar de kaart niet , de 2de x ontvang ik de kaart maar de code blijft bij jullie steken. Ik vraag mij af hoe jullie werken ????

Geachte heer Stolk,Hartelijk dank voor uw melding. Ik vind het bijzonder vervelend te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u bij de eerste verzending uw visa-kaart niet heeft ontvangen en bij de tweede verzending juist de code niet heeft gekregen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik u vandaag niet telefonisch kunnen bereiken, daarom reageer ik hier op uw melding.Ongeregistreerde briefpost kunnen we niet traceren in ons postproces. Ik kan hierdoor helaas niet achterhalen hoe het kan dat uw poststukken niet zijn aangekomen. Uiteraard is het wel belangrijk om uw klacht te melden zodat we de postbezorging op uw adres in de gaten kunnen houden en de kwaliteit van de postbezorging kunnen verbeteren. Wilt u zo vriendelijk zijn hiervoor door te geven op welke data de betreffende poststukken naar u verzonden zijn? Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven en zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tamar