Klacht POSTNL: niet bezorgen aangetekende brief

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 392771
Gebruiker
Geenbrief#2709
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de aan mij aangetekende brief blijkt niet op de PostNL locatie te zijn afgeleverd. Nadat ik een klacht heb ingeleverd geeft de post aan dat de aangetekende brief echt wel is afgeleverd bij de betreffende locatie. nog een keer geweest; blikte niet te zijn

De oplossing

alsnog bezorgen aangetekende brief

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk dat ze uw aangetekende brief niet kunnen vinden op de afhaallocatie. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een onderzoek voor u is ingesteld naar aanleiding van telefonisch contact met onze klantenservice. U zal hier nog bericht over ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geenbrief#2709
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er vindt nu onderzoek plaats, klacht is serieus genomen. De aangetekende post heb ik nog steeds niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?