Klacht POSTNL: niet bezorgen aangetekende brief

content Niet opgelost
Geenbrief#2709

de aan mij aangetekende brief blijkt niet op de PostNL locatie te zijn afgeleverd. Nadat ik een klacht heb ingeleverd geeft de post aan dat de aangetekende brief echt wel is afgeleverd bij de betreffende locatie. nog een keer geweest; blikte niet te zijn

alsnog bezorgen aangetekende brief

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk dat ze uw aangetekende brief niet kunnen vinden op de afhaallocatie. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een onderzoek voor u is ingesteld naar aanleiding van telefonisch contact met onze klantenservice. U zal hier nog bericht over ontvangen.

Geenbrief#2709
Er vindt nu onderzoek plaats, klacht is serieus genomen. De aangetekende post heb ik nog steeds niet.