Klacht POSTNL: niet bezorgen aangetkende brief

Klachtnummer
# 384933
Gebruiker
Lucien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29 juni 2019 heb ik belangrijke brief via Post.nl aangetekend verstuurd. Deze brief is nooit door Post.nl bezorgd.

De oplossing

Ik wil dat Post.nl mijn zoekgeraakte aangetekende brief opspoort en alsnog bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de verzending van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is uw zending op 2-7 afgeleverd bij de balie van de postbus. Dit is helaas niet goed te zien binnen track & trace, omdat postbuszendingen met een aparte brengservice afgeleverd worden. De geadresseerde heeft een bericht gekregen in de postbus dat deze aangetekende brief opgehaald kan worden. Ik wil u daarom ook vragen om eerst contact op te nemen met de geadresseerde.

    Mocht deze de zending niet hebben ontvangen, dan wil ik u vragen om de volgende informatie mee te sturen in een reactie op dit bericht:

    - Hoe zit de verpakking eruit?
    - Wat zit er in de zending?
    - Wat is uw e-mail adres?
    - Wat is uw telefoonnummer?

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen