Klacht POSTNL: niet bezorgen AH bonus folder

Klachtnummer
# 314997
Gebruiker
dierentuin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van de afgelopen 5 zaterdagen hebben wij 4 keer de AH bonus folder niet ontvangen.

De oplossing

Normale reguliere bestelling van de AH bonus folder op zaterdag !

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mollink,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw AH bonusfolder meerdere malen niet is ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

    Graag laat ik het verzendtraject langslopen zodat we kunnen achterhalen waarom het niet soepel verloopt in uw postcodegebied. Om een volledige klacht te registreren zou ik graag van u horen in welke weken u deze folder niet heeft ontvangen. Ook zou ik graag uw e-mailadres willen noteren, kunt u ons deze toesturen?

    In de tussentijd wil ik u graag als tip meegeven de website https://www.spotta.nl/ te bekijken. Hier kunt u een digitale versie van de folder vinden.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen