Klacht POSTNL: Niet bezorgen en steeds verder reizen naar ophaal punt
Details
Klacht
De bezorger is ZOGENAAMD langs geweest , ik heb hele ochtend een boekje zitten lezen voor het raam. Wel een bus van die vreselijke firma voorbij zien vlammen. Maar niet aangebeld of uberhaupt op mijn oprit gezien. Ook geen briefje of iets dergelijks, nu blijkt dat dit ook helemaal niet meer word gedaan. Moet je naar een bedrijf waar je letterlijk oorlog mee hebt gehad, een super grote oplichter is nu ineens het post agentschap ECHT NIET TE GELOVEN een auto boed die een garage heeft waar je jouw zelfs jouw schoon moeder geen auto laat kopen zo een grote oplichter en WAT jawel daar moet ik dan heen om mijn pakje te gaan ophalen. Aldaar aangekomen was het duidelijk meteen deed die griezel weer net of hij mij niet zag. Maar ja ik wijk geen millimeter, gaat dat kreng natuurlijk eerst een vrouw helpen om mij meteen weer te sarren. En vervolgens met alles moeilijk doen. Krijg ik het pakje uiteraard helemaal gedeukt aan alle kanten zat er zwaar aan te denken weg te gaan.Uiteindelijk had ik daar mijzelf ook mee want ik moet een defecte harde schijf vervangen. Gelukkig bleek de schijf in de doos te zitten en was helemaal rondom ingepakt met super bubbel verpakking.
Maar voor mij ben ik nu helemaal klaar met dat ellende post bagger spul. Elke keer naaien die bezorgers die veel haast hebben mensen een oor aan dat hele hok lag helemaal met niet bezorgde pakketten.
En blijkbaar is die P.... bagger er heel blij mee. Dus van nu af aan elke bedrijf wat nog met die ellende werkt laat ik nu links liggen.
DPD blijkt steeds beter te worden dus van NU af aan vraag ik eerst welk bedrijf ze gebruiken is het P...ris dan ga ik niet eens meer bestellen. Ben het helemaal zat om steeds de deur uit te moeten omdat die etters van bezorgers van de P...ris bedrijf hun werk niet doen. Uiteraard weten ze dat daar op het hoofdkantoor heel goed en hebben ze liever dat jij naar die bagger post plekken moet reizen. Scheelt hun weer kosten en daar mag jij voor opdraaien omdat je er naar toe moet. Nee geen enkele is nog in de buurt, de enige die dit deed heeft die ellende gestopt omdat het voor hen niet eens meer uit kan het kost meer aan personeel dan het oplevert.
Zou fijn zijn als ze helemaal kapot gaan, krijgen we misschien eindelijk eens echte concurrentie.
Gewenste oplossing
Van mij mogen ze ophouden, de service is belabberd op alle manieren word je genegeerd, klachten indienen lukt niet eens meer.Geen antwoord meer op email en officieel is dat afgeschaft, nee ik ga op geen enkele wijze mee met die whatsapp idioterie of wat dan ook, maar vertik het ook om dit rotbedrijf te sponsoren door een brief te sturen waar je toch geen fatsoenlijk antwoord van krijgt of in de meeste gevallen helemaal geen antwoord krijgt.
Van mij mogen ze nu helemaal verdwijnen met hun belabberde service, het is goed dat er steeds betere alternatieven komen.
Helaas zal het lang duren voor deze in de kleine steden actief worden.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.