Klacht POSTNL: Niet bezorgen en steeds verder reizen naar ophaal punt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 553226
Gebruiker
ubronan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bezorger is ZOGENAAMD langs geweest , ik heb hele ochtend een boekje zitten lezen voor het raam. Wel een bus van die vreselijke firma voorbij zien vlammen. Maar niet aangebeld of uberhaupt op mijn oprit gezien. Ook geen briefje of iets dergelijks, nu blijkt dat dit ook helemaal niet meer word gedaan. Moet je naar een bedrijf waar je letterlijk oorlog mee hebt gehad, een super grote oplichter is nu ineens het post agentschap ECHT NIET TE GELOVEN een auto boed die een garage heeft waar je jouw zelfs jouw schoon moeder geen auto laat kopen zo een grote oplichter en WAT jawel daar moet ik dan heen om mijn pakje te gaan ophalen. Aldaar aangekomen was het duidelijk meteen deed die griezel weer net of hij mij niet zag. Maar ja ik wijk geen millimeter, gaat dat kreng natuurlijk eerst een vrouw helpen om mij meteen weer te sarren. En vervolgens met alles moeilijk doen. Krijg ik het pakje uiteraard helemaal gedeukt aan alle kanten zat er zwaar aan te denken weg te gaan.
Uiteindelijk had ik daar mijzelf ook mee want ik moet een defecte harde schijf vervangen. Gelukkig bleek de schijf in de doos te zitten en was helemaal rondom ingepakt met super bubbel verpakking.
Maar voor mij ben ik nu helemaal klaar met dat ellende post bagger spul. Elke keer naaien die bezorgers die veel haast hebben mensen een oor aan dat hele hok lag helemaal met niet bezorgde pakketten.
En blijkbaar is die P.... bagger er heel blij mee. Dus van nu af aan elke bedrijf wat nog met die ellende werkt laat ik nu links liggen.
DPD blijkt steeds beter te worden dus van NU af aan vraag ik eerst welk bedrijf ze gebruiken is het P...ris dan ga ik niet eens meer bestellen. Ben het helemaal zat om steeds de deur uit te moeten omdat die etters van bezorgers van de P...ris bedrijf hun werk niet doen. Uiteraard weten ze dat daar op het hoofdkantoor heel goed en hebben ze liever dat jij naar die bagger post plekken moet reizen. Scheelt hun weer kosten en daar mag jij voor opdraaien omdat je er naar toe moet. Nee geen enkele is nog in de buurt, de enige die dit deed heeft die ellende gestopt omdat het voor hen niet eens meer uit kan het kost meer aan personeel dan het oplevert.
Zou fijn zijn als ze helemaal kapot gaan, krijgen we misschien eindelijk eens echte concurrentie.

Gewenste oplossing

Van mij mogen ze ophouden, de service is belabberd op alle manieren word je genegeerd, klachten indienen lukt niet eens meer.
Geen antwoord meer op email en officieel is dat afgeschaft, nee ik ga op geen enkele wijze mee met die whatsapp idioterie of wat dan ook, maar vertik het ook om dit rotbedrijf te sponsoren door een brief te sturen waar je toch geen fatsoenlijk antwoord van krijgt of in de meeste gevallen helemaal geen antwoord krijgt.
Van mij mogen ze nu helemaal verdwijnen met hun belabberde service, het is goed dat er steeds betere alternatieven komen.
Helaas zal het lang duren voor deze in de kleine steden actief worden.
Geboden oplossing
Dit soort smoesjes krijg ik elke keer weer, er veranderd niets Vanaf nu ga ik echt elk bedrijf dat verzend op deze manier vermijden. En vooral bestellen bij amazon dan maar geen concurrenten meer, leve het uitroeien van keuzes.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Wat spijtig te lezen dat onze pakketbezorger niet bij u heeft aangebeld, ik kan mij voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent. Namens PostNL excuses voor deze nare situatie en graag geef ik u een toelichting.

    Onze medewerkers zijn verplicht bij u aan te bellen indien u beschikt over een goed werkende deurbel en u voldoende gelegenheid geven om naar de deur te komen. Jammer genoeg is dit bij u niet gebeurd en daarom heb ik uw klacht doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende pakketchauffeur zodat uw klacht besproken wordt om herhaling te voorkomen. Omdat wij uw registratie gebruiken voor het verbeteren van onze interne procedures, ontvangt u hier geen verdere terugkoppeling meer op.

    Uit mijn gegevens blijkt dat u digitaal een kennisgeving heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen