Klacht POSTNL: Niet bezorgen en vervolgens liegen over het feit dat ik niet thuis was

MarcoC

Niet thuis melding geven terwijl ik gewoon thuis was. Ook op de camera beelden is duidelijk te zien dat er bezorger NIET is geweest. Als je vervolgens hierover belt hebben ze als enige oplossing een klacht indienen. Dit lost echter mijn probleem niet op.

Direct het pakket opnieuw aanbieden na telefonisch contact en niet pas de volgende dag. Daarnaast proberen iets te regelen. De enige oplossing die genoemd is, is om een klacht in te dienen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de behandeling van uw klacht. U was gewoon thuis, echter werd er een niet thuis melding gegeven.U heeft vervolgens gebeld, maar vanuit daar kon er niets gedaan worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u hier ontevreden bent en dat u het graag anders had gezien, maar ik moet me aansluiten bij de reactie die u telefonisch heeft gekregen van mijn collega. Wij kunnen het niet voor u herstellen in zo’n geval. Het spijt me.

We kunnen dit wel bespreken met de bezorger zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Ik zie dat de klacht hierover nog niet is genoteerd. Als u wilt, kan ik dit alsnog voor u doen. Echter werkt de meegestuurde code niet. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wilt u controleren of het om de juiste 3S-code gaat?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Heeft u een briefje in uw bus gehad?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.