Klacht POSTNL: Niet bezorgen op aangegeven tijdstip

# 194598
Verhoeven

3 weken geleden zou ik een pakket bezorgd krijgen op dinsdagavond. Heel de avond zitten wachten en rond 21:00 uur stond er dat er vertraging was dat het pakket op woensdagavond bezorgd zou worden. Op woensdagavond hetzelfde verhaal, dag 2 voor niets gewacht. Uiteindelijk werd het pakket op donderdagavond bezorgd. Nu weer een pakket! Vandaag tussen 16:00 uur en 18:00 uur bezorgd worden. 12:26 uur briefje dat ze me gemist hebben!! Van ellende ga ik het morgen zelf maar ophalen, aangezien ik morgen niet thuis ben! En daar betaal je dan voor........

Kom na wat er op internet beloofd wordt! Waarom kan de concurrent dit wel na komen. Ik betaal voor bezorging aan huis . Als jullie dit niet kunnen realiseren moet je daar eerlijk over zijn. Het vertrouwen is ver weg!

Geachte mevrouw Verhoeven,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u het erg vervelend vindt wanneer uw pakketten niet op de aangegeven dag of binnen het aangegeven tijdvak worden aangeboden. Graag geef ik u een toelichting.

We streven er uiteraard naar om alle zendingen de eerstvolgende bezorgdag te leveren, bij het overgrote deel van de pakketten lukt dit, in enkele gevallen lukt dit helaas niet en kan er vertraging ontstaan. Het aangegeven tijdvak voor de bezorging van een pakket is altijd een indicatie. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later aan uw adres toe is dan het tijdvak aangeeft. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen. Als hieruit blijkt dat het tijdvak regelmatig niet gehaald wordt of afwijkt, ondernemen we hierin actie om te bepalen of het tijdvak opnieuw berekend of aangepast moet worden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    Klantenservice PostNL