Klacht POSTNL: Niet bezorgen pakket

E. de Haan

Verwacht een pakket, status trackcode is bezorging tussen 12.55 en 15.55 pakket 3SWQZB001354310 Geen bezorger gezien, zitdehele tijd te wachten om te zien dat om 16.40 uur de status ineens naar “bezorging niet gelukt “ gaat. Moet nu ophalen opeen ophaal punt niet in de buurt.. dat is al de zoveelste keer. Schandalig!!

Bezorgen of versturen naar een ophaalpunten in de buurt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat dit pakket niet is aangeboden, terwijl u thuis was op dat moment. Mijn excuses hiervoor. Ik heb niet de mogelijkheid om het pakket nog aan te laten bieden, zodra het naar een PostNL punt is gegaan. Bij drukte kan het gebeuren dat we moeten uitwijken naar een andere locatie. Wel kan ik hier een klacht over opmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft de chauffeur een briefje in de brievenbus achter gelaten?

- Werkt uw deurbel naar behoren? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten)

- Wat is uw e-mail adres?

E. de Haan
    Hallo, de bel werkt, ik was thuis en heb de weg gedurende de levertijd constant in de gaten gehouden, er is geen briefje achtergelaten, anders had ik heb ook zowiezo gezien en had hij kunnen afleveren. Punt is dus dat hij gewoon niet geweest is, bijkomend nadeel, het PostNL punt waar hij het naar toe heeft gebracht, Bruna, is veel verder weg voor mij dan de Deen..
    Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
    eddehaan01@gmail.com