Klacht POSTNL: Niet bezorgen terwijl ik thuis ben

Klarenbeekie

Keer op keer worden pakketten niet bezorgd terwijl ik thuis ben. Opeens staat er "we hebben u gemist". Zijn bezorgers bang voor flats? Ja ik woon helemaal bovenin, maar er zit gewoon een lift in. Dus trappenlopen hoeft niet.

Het zou fijn zijn als de bezorgers gewoon wel komen bezorgen bij mensen die bovenin flats wonen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat dit pakket niet bij u is aangeboden. Mijn excuses hiervoor. Ik wil hierover graag een klacht voor u aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u ook geen briefje van de chauffeur in de brievenbus gevonden?

- Werkt uw deurbel naar behoren? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten)

- Is er een intercom aanwezig?

- Wat is uw e-mail adres?