Opgelost door POSTNL: Niet bezorgen van brievenbuspost en het (veel) te laat bezorgen van brievenbuspost.
Details
Klacht
Brievenbuspost wordt niet bezorgd, of met heel veel dagen vertraging. Met name de afgelopen 3 maanden (oktober t/m december) zijn tussen de 15 en 20 poststukken nooit bezorgd en regelmatig wordt post (veel) te laat bezorgd. Bijv. de post deze week van ma., di., wo., en do. vandaag pas in 1 keer bezorgd. Elke keer melding van gemaakt. Maar met name het nooit bezorgen van post. Veel contact hierover gehad met PostNL en elke keer sorry en we maken er melding van. Maar geen enkele verbetering te merken.Gewenste oplossing
De klacht serieus opnemen, ik heb vele meldingen gedaan en elke keer is het sorry, wij vinden het ook vervelend en maken er melding van. Maar ik merk geen enkele verbetering. PostNL weet toch op basis van de meldingen wie de betrokken postbode is. Doe er dan ook wat aan en blijf niet elke keer sorry zeggen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.