Opgelost door POSTNL: Niet bezorgen van brievenbuspost en het (veel) te laat bezorgen van brievenbuspost.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 574147
Gebruiker
E. Spijkerman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Brievenbuspost wordt niet bezorgd, of met heel veel dagen vertraging. Met name de afgelopen 3 maanden (oktober t/m december) zijn tussen de 15 en 20 poststukken nooit bezorgd en regelmatig wordt post (veel) te laat bezorgd. Bijv. de post deze week van ma., di., wo., en do. vandaag pas in 1 keer bezorgd. Elke keer melding van gemaakt. Maar met name het nooit bezorgen van post. Veel contact hierover gehad met PostNL en elke keer sorry en we maken er melding van. Maar geen enkele verbetering te merken.

Gewenste oplossing

De klacht serieus opnemen, ik heb vele meldingen gedaan en elke keer is het sorry, wij vinden het ook vervelend en maken er melding van. Maar ik merk geen enkele verbetering. PostNL weet toch op basis van de meldingen wie de betrokken postbode is. Doe er dan ook wat aan en blijf niet elke keer sorry zeggen.
Geboden oplossing
PostNL heeft telefonisch contact opgenomen met mij. Klachten doorgesproken. Ze gaan de klachten oppakken. Afwachten is of de postbezorging nu eindelijk beter gaat worden. De toekomst zal uitwijzen of de klachten verholpen zijn.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek is uw klacht uitgezet naar de afdeling bezorging. Zodra wij van deze afdeling een terugkoppeling hebben ontvangen, wordt u hierover geïnformeerd. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen