Ik wil,dat mij pakket bezorgd wordt, maar door een te luie postbezorger niet wordt bezorgd. Wat wordt er aan gedaan?
De oplossing
Bezorg het pakketje
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u de zending zo snel mogelijk wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.
Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
- Wat is de Track & Trace-code van het pakket?
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
VijfdeZand#230
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maar de fout ligt niet bij de afzender, maar bij jullie. Het is verwerkt en gesorteerd. Dan moeten jullie het gewoon bezorgen, als het klaar lig om bezorgt te worden. Wat is er gebeurd met het pakketje, dat het niet bezorgd wordt? Gestolen ofzo? Als, zoals jullie “zeggen” dat het druk is, dan heb ik er begrip voor dat het een dag later is. Dan hoor je mij ook niet klagen. Maar zoals dit nu aan de gang is. Verschrikkelijk. Jullie lossen dit maar op. Ik ga dit ook melden bij consumentenprogramma ‘Kassa’. Ik ben niet de enige die met dit probleem, zoveel met mij klagen hierover.
Ik hoop dat hiervoor een passende oplossing geboden wordt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.