Klacht POSTNL: Niet bezorgen van een pakketje

VijfdeZand#230

Ik wil,dat mij pakket bezorgd wordt, maar door een te luie postbezorger niet wordt bezorgd. Wat wordt er aan gedaan?

Bezorg het pakketje

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u de zending zo snel mogelijk wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wat is de Track & Trace-code van het pakket?

VijfdeZand#230
Maar de fout ligt niet bij de afzender, maar bij jullie. Het is verwerkt en gesorteerd. Dan moeten jullie het gewoon bezorgen, als het klaar lig om bezorgt te worden. Wat is er gebeurd met het pakketje, dat het niet bezorgd wordt? Gestolen ofzo? Als, zoals jullie “zeggen” dat het druk is, dan heb ik er begrip voor dat het een dag later is. Dan hoor je mij ook niet klagen. Maar zoals dit nu aan de gang is. Verschrikkelijk. Jullie lossen dit maar op. Ik ga dit ook melden bij consumentenprogramma ‘Kassa’. Ik ben niet de enige die met dit probleem, zoveel met mij klagen hierover. Ik hoop dat hiervoor een passende oplossing geboden wordt.