Klacht POSTNL: niet bezorgen van pakjes

Klachtnummer
# 350860
Gebruiker
peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

met regelmaat ben ik thuis wachten op post.nl word het pakje niet bezorg met het antwoord niet thuis en geen berichtje in de bus en als je bij een afhaal punt kom is het pakje zwaar beschadig of het is retoer afzender gegaan het is gewoon een k..... bedrijf die zakken aan het vullen is en als je bel schuiven ze het af op de afzender
daar betaal je voor

De oplossing

de inhuur chauffeurs er uit gooien

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat het de bezorger u onterecht heeft gemist en uw pakket beschadigd bij de locatie is aangekomen. Ik snap dat u daar niet op zit te wachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:


    * uw e-mailadres

    * Track & Trace code van het betreffende pakket

    * Werkt uw bel wel correct?


    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?