Klacht POSTNL: niet bezorgen van pakjes

peter

met regelmaat ben ik thuis wachten op post.nl word het pakje niet bezorg met het antwoord niet thuis en geen berichtje in de bus en als je bij een afhaal punt kom is het pakje zwaar beschadig of het is retoer afzender gegaan het is gewoon een k..... bedrijf die zakken aan het vullen is en als je bel schuiven ze het af op de afzender
daar betaal je voor

de inhuur chauffeurs er uit gooien

Geachte heer/ mevrouw,

Wat naar dat het de bezorger u onterecht heeft gemist en uw pakket beschadigd bij de locatie is aangekomen. Ik snap dat u daar niet op zit te wachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

* uw e-mailadres

* Track & Trace code van het betreffende pakket

* Werkt uw bel wel correct?