Klacht POSTNL: Niet bezorgen van pakket, na 1 week inhoud kapot retour gekregen zonder reden.

Wellness-Natural-Products (WNP)

Op 31-12-2013 pakket verstuurd, nu op 07-01-2013 pakket kapot retour gekregen zonder reden, waar is het pakket zolang geweest ? Inhoud goederen flessen kapot. Om het pakket zat nu folie, maar was ongeopend ? Pakket nooit aangeboden bij klant ? inhoud ter waarde € 35.40 breuk excl verzendkosten. Nu moet ik het pakket weer opnieuw aanbieden aan klant kosten weer € 35.40 + 6.75 verzendkosten. totale schade € 84.30 Hoe lossen we dit op pakket met inhoud was heel goed verpakt om breuk te voorkomen, er moet mee gegooid zijn of het is hard gevallen anders kan ik me de breuk niet voorstellen.Tevens stond er duidelijk op breekbaar Glas. Graag een oplossing voor de geleden schade. Heb er foto's van genomen, kan ik u toesturen als u mij een emailadres toestuurd. Voorheen altijd perfect, maar het laatste jaar steeds problemen , schuilen achter de voorwaarden maar geen oplossing bieden voor de klant.

Onderzoek naar waar het pakket zolang is gebleven en wat ermee gebeurd is, vergoeding van de waarde breuk en vergoeding van de verzendkosten. Heb voor de verzending betaald dan verwacht ik ook dat het wordt aangeboden.Verzend al jaren met postnl pakettjes voorheen altijd perfect, maar het laatste jaar steeds vaker problemen met bezorging, zoekraken en breuk. graag een oplossing en niet altijd verschuilen achter de voorwaarden en zeggen dan moet u het pakket verzekeren, aangezien wij dagelijks pakketjes aanbieden die vaak lager liggen dan het te verzekeren bedrag is dit niet te doen. Beleid aanpassen en klanten behouden zou ik zeggen.

Geachte heer/mevrouw Odekerken,Ik vind het vervelend dat u uw zending beschadigd retour heeft ontvangen. Graag informeer ik u verder.Uw zending is langer onderweg geweest omdat uw pakket door een sorteerfout in de verkeerde regio terechtgekomen. Deze fout is hersteld, maar hierdoor is uw pakket langer onderweg geweest. Wanneer blijkt dat er een zending schade heeft, mag deze niet worden aangeboden bij de geadresseerde. De zending wordt dat retour naar de afzender gestuurd. Omdat u het pakket onverzekerd heeft verzonden, heeft u helaas geen recht op schadevergoeding van PostNL.Wel heb ik uw klacht geregistreerd. De collega’s van onze postkantoren informeren u graag over het verzekeren van uw zendingen.Met vriendelijke groet,Wendy
    Klantenservice PostNL
    Wellness-Natural-Products (WNP)
    aangezien het pakket door uw schuld schade heeft opgelopen, verkeerd terecht is en telang onderweg is geweest en hierdoor kapot is geraakt zou ik het op prijs stellen dat toch zeker de verzendkosten vergoed worden. Ik kan tochb niet elk pakketje gaan verzekeren, dat kost meer dan het opbrengt. Toch gek dat er steeds bij jullie zendingen schade hebben of zoekraken en bij andere transporteurs niet. De klachten stapelen zich zie ik op internet, het is een kwestie van tijd vaarwel
    Geachte heer/mevrouw Odekerken,Ik vind het erg vervelend dat u uw zending beschadigd retour heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.Ik ga dit voor u uitzoeken, u wordt hierover binnen 5 werkdagen gecontacteerd.
    Met vriendelijke groet,Mina
    Klantenservice PostNL
    Geachte heer/mevrouw Odenkerken,Uw klacht is inmiddels in behandeling genomen. Graag zou ik voor de volledigheid uw telefoonnummer, emailadres en bankrekeningnummer willen ontvangen. U kunt deze gegevens doorgeven via het klachtcompleetformulier.
    Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen, wordt uw klacht verder in behandeling genomen.
    Uw klacht staat geregistreerd onder casenummer 1358916.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,I. Kooistra
    Wellness-Natural-Products (WNP)
    Beste heer I. Kooistra PostNL Klantenservice, kan klachtcompleetformulier niet vinden, kunt u mij uw emailadres doorgeven of dit formulier digitaal toezenden.
    casenummer 1358916 @: info@wnp@home.nl
    Wellness-Natural-Products (WNP)
    Correctie emailadres moet zijn info-wnp@home.nl
    Geachte heer/mevrouw Odenkerken,Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.Ik heb deze doorgezet naar de behandelaar van uw melding. Deze zal zo spoedig mogelijk bij u terugkomen voor de verdere afhandeling van uw melding.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Wellness-Natural-Products (WNP)
    ik vind het jammer dat postnl zich steeds verschuilt achter de voorwaarden en steeds zegt wij kunnen u helaas geen schade toekennen omdat het pakket niet verzekerd was, maar door de fout van postnl is mijn pakket in een verkeerd distributiecentrum terecht gekomen en te lang onder weg geweest, waardoor de pakketinhoud kapot is geraakt. schuld door postnl of het nu verzekerd was of niet, anders was het niet gebeurd. een deelname in de schade op op zijn plaats zijn.