Klacht POSTNL: Niet bezorgt terwijl ik wel thuis was.

Faabster

Was gewoon heel de avond thuis, niet aangebeld, geen brief niets. En dan een melding van Oh we hebben u gemist. Je betaalt extra om s avonds te laten bezorgen, je gaat nog nergens heen omdat het zou komen, op internet staat zelfs bezorger is nu naar u onderweg. En dan ineens we hebben u gemist. Klopt niet hè.

Gewoon bezorgen zoals afgesproken, en anders neer zetten ben niet komen opdagen door wat voor reden dan ook. Nu leg je de fout bij mij neer.

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur op 25 september niet bij u heeft aangebeld en geen kennisgeving heeft achter gelaten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

-Wat is uw e-mail adres?

Voor zover ik kan zien heeft u de extra kosten betaald aan de afzender. Ik adviseer u om hiervoor contact op te nemen met de verzender.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.