Klacht POSTNL: Niet bezorgt terwijl ik wel thuis was.

Klachtnummer
# 392377
Gebruiker
Faabster
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Was gewoon heel de avond thuis, niet aangebeld, geen brief niets. En dan een melding van Oh we hebben u gemist. Je betaalt extra om s avonds te laten bezorgen, je gaat nog nergens heen omdat het zou komen, op internet staat zelfs bezorger is nu naar u onderweg. En dan ineens we hebben u gemist. Klopt niet hè.

Gewenste oplossing

Gewoon bezorgen zoals afgesproken, en anders neer zetten ben niet komen opdagen door wat voor reden dan ook. Nu leg je de fout bij mij neer.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur op 25 september niet bij u heeft aangebeld en geen kennisgeving heeft achter gelaten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Voor zover ik kan zien heeft u de extra kosten betaald aan de afzender. Ik adviseer u om hiervoor contact op te nemen met de verzender.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen