Klacht POSTNL: Niet bij buren betekend NIET BIJ BUREN

AmberP

Op 16/02 heb ik medicatie voor mijn huisdier besteld, daarbij aangegeven dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd. Dit heb ik niet voor niks aangegeven.

Op 17/02 zou het worden afgelevered vanaf 13.15.
Nu zijn er een aantal dingen missgegaan.

1. Het is voor 13.15 "afgeleverd" zodat we niet thuis waren.
2. Het is bij de buren afgeleverd. Terwijl er duidelijk staat dat dit niet de bedoeling is. Er zat ook een stikker op het pakket wat dat aangaf (zie bijlage).

Ik heb het pakket opgehaald, aangezien dit medicatie is en ik het nodig heb, maar ben er niet over te spreken dat het bij de buren afgeleverd is.

Beste heer/mevrouw Pimmelaar,

Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u duidelijk heeft aangegeven dat deze zending alleen op uw adres bezorgd mocht worden. Hierover het volgende.

Ten eerste mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Kan u mij de trackingcode toesturen? Dit mag ook in een privébericht. Dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    Beste heer/mevrouw Pimmelaar,

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    Het gaat om barcode: 3SYAFZ007815811

Geachte mevrouw Pimmelaar,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger incorrect heeft gehandeld en de zending op een ander adres dan het uwe heeft aangeboden. Mijn excuses hiervoor. Dit is niet de procedure die moest worden gevolgd. Om herhaling te voorkomen wordt dit intern besproken met de bezorger in kwestie. U krijgt hier verder geen terugkoppeling op, maar in de toekomst zou u hier verbetering in moeten zien. Mocht u in de loop van de week willen weten wat er met uw klacht is gedaan, kunt u altijd wederom contact met ons opnemen. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

AmberP
Een " gesprek met de bezorger zonder terugkoppeling " . Een standaard antwoord wat niks bereikt.