Klacht POSTNL: Niet bij buren betekend NIET BIJ BUREN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 293508
Gebruiker
AmberP
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 16/02 heb ik medicatie voor mijn huisdier besteld, daarbij aangegeven dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd. Dit heb ik niet voor niks aangegeven.

Op 17/02 zou het worden afgelevered vanaf 13.15.
Nu zijn er een aantal dingen missgegaan.

1. Het is voor 13.15 "afgeleverd" zodat we niet thuis waren.
2. Het is bij de buren afgeleverd. Terwijl er duidelijk staat dat dit niet de bedoeling is. Er zat ook een stikker op het pakket wat dat aangaf (zie bijlage).

Ik heb het pakket opgehaald, aangezien dit medicatie is en ik het nodig heb, maar ben er niet over te spreken dat het bij de buren afgeleverd is.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer/mevrouw Pimmelaar,


    Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u duidelijk heeft aangegeven dat deze zending alleen op uw adres bezorgd mocht worden. Hierover het volgende.

    Ten eerste mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Kan u mij de trackingcode toesturen? Dit mag ook in een privébericht. Dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.


    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer/mevrouw Pimmelaar,


    Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u duidelijk heeft aangegeven dat deze zending alleen op uw adres bezorgd mocht worden. Hierover het volgende.

    Ten eerste mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Kan u mij de trackingcode toesturen? Dit mag ook in een privébericht. Dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.


    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL
  3. Auteur
    AmberP
    Datum
    Het gaat om barcode: 3SYAFZ007815811

  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Pimmelaar,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger incorrect heeft gehandeld en de zending op een ander adres dan het uwe heeft aangeboden. Mijn excuses hiervoor. Dit is niet de procedure die moest worden gevolgd. Om herhaling te voorkomen wordt dit intern besproken met de bezorger in kwestie. U krijgt hier verder geen terugkoppeling op, maar in de toekomst zou u hier verbetering in moeten zien. Mocht u in de loop van de week willen weten wat er met uw klacht is gedaan, kunt u altijd wederom contact met ons opnemen. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AmberP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een " gesprek met de bezorger zonder terugkoppeling " . Een standaard antwoord wat niks bereikt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen