Klacht POSTNL: Niet binnengekomen `Niet thuis brief`

Jonathan

Ik had een pakketje besteld, maar was niet thuis op het moment van bezorging, ik kreeg toen netjes een `niet thuis brief`en het zou de volgende dag weer probeert worden. De volgende dag werd het weer bezorgt op een tijd dat ik niet thuis was, maar deze keer werd er niks achtergelaten. Ik ben toen naar het postkantoor gegaan (want daar zou het pakket na de 2e keer gebracht worden), maar daar hadden ze per se een barcode nodig die op de 2e `niet thuis brief`zou moeten staan, dus nu zit ik zonder pakket en zonder barcode, terwijl ik wel betaal voor mijn pakket wat een internetabonnement is.

Please help

Alsnog een barcode opgestuurd krijgen, zodat ik het product op kan halen bij Vendelstraat 4, ede.

Geachte heer Post,Het is erg vervelend te vernemen dat u het pakket niet mee hebt gekregen van het servicepunt.Er is ook inmiddels een klacht ingediend bij onze klantenservice en heeft u een mail ontvangen van mijn collega over de vermissing van het pakket. Ik zie echter in onze scangegevens dat de zending op 14 oktober 2013 is uitgereikt op huisnummer 4. In de gegevens welke u heeft opgegeven blijken dit uw buren te zijn. Heeft u dan ook dit pakket inmiddels in bezit? Met vriendelijke groet,Annelies