Opgelost door POSTNL: Niet geleegde brievenbus

RvO

Niet geleegde brievenbus Sint Jozefskerkplein Weert

Z.s.m. legen van de brievenbus
De chauffeur(s) kunnen tot bijna tegen de brievenbus rijden.
De straat is opnieuw in aanleg maar de lokatie van de brievenbus is goed te bereiken.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u heeft gemerkt dat de oranje brievenbus op het Sint Jozefskerkplein niet wordt geleegd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. De brievenbus hoort iedere werkdag te worden geleegd. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken bij de verantwoordelijke afdeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Welke eerstvolgende lichtingsdag stond op deze brievenbus vermeld toen u constateerde dat de brievenbus niet geleegd was?
    - Wanneer heeft u dit geconstateerd? (datum + tijdstip)
    - Wat voor een type brievenbus is het, een dubbele met twee openingen of een enkele met één opening?
    - Wat is uw e-mailadres?

Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses voor het feit dat de brievenbus niet is geleegd en uw brief nog niet is aangekomen. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Aan de binnenkant van elke oranje brievenbus zit een barcode die de chauffeur moet scannen. Hiermee bewaken we of we alle brievenbussen binnen de vastgestelde tijd legen en registreren we ook of een brievenbus overvol is. Indien nodig wordt een vergeten brievenbus alsnog direct geleegd.
    Ik zal uw klacht doorzetten aan de verantwoordelijke afdeling met het verzoek dit zo spoedig mogelijk te herstellen en met de betreffende medewerker te bespreken. Omdat dit intern wordt afgehandeld, zal u hier geen verder bericht over ontvangen.

RvO
Ze gingen dit intern uitzoeken. De brievenbus is toen ook geleegd.