Klacht POSTNL: Niet geleverd pakket

Klachtnummer
# 449467
Gebruiker
ro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket was afgeleverd, en opgehaald volgens track&trace, wat NIET het geval was....bleek waarschijnlijk niet te zijn afgeleverd op het servicepunt, en in de bus was blijven liggen.....is nu gewoon weer retour gestuurd naar Amerika.....bedankt post.nl...

De oplossing

het pakket terug halen van retourzending

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie aan de hand van de status dat uw pakket inderdaad retour is gegaan naar de afzender, nadat het niet is opgehaald op het PostNL punt. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover inmiddels contact heeft gehad met ons via twitter. Mijn excuses voor het feit dat u het afhaalbericht per post niet op tijd heeft ontvangen en dat u hierdoor uw pakket niet heeft kunnen afhalen. Ik heb hier een klacht over aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar wij gebruiken uw melding om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Ik heb niet de mogelijkheid om het pakket nog tegen te houden als het eenmaal retour is gezonden. Ik adviseer u om contact op te nemen met de verzender voor een verdere oplossing.

    U hoort uiteraard altijd op tijd bericht te ontvangen, maar pakketten uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen en dan kunt u ook zien of het pakket onderweg is naar een PostNL punt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen