Klacht POSTNL: Niet geleverd pakket

ro

pakket was afgeleverd, en opgehaald volgens track&trace, wat NIET het geval was....bleek waarschijnlijk niet te zijn afgeleverd op het servicepunt, en in de bus was blijven liggen.....is nu gewoon weer retour gestuurd naar Amerika.....bedankt post.nl...

het pakket terug halen van retourzending

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie aan de hand van de status dat uw pakket inderdaad retour is gegaan naar de afzender, nadat het niet is opgehaald op het PostNL punt. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover inmiddels contact heeft gehad met ons via twitter. Mijn excuses voor het feit dat u het afhaalbericht per post niet op tijd heeft ontvangen en dat u hierdoor uw pakket niet heeft kunnen afhalen. Ik heb hier een klacht over aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar wij gebruiken uw melding om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Ik heb niet de mogelijkheid om het pakket nog tegen te houden als het eenmaal retour is gezonden. Ik adviseer u om contact op te nemen met de verzender voor een verdere oplossing.

U hoort uiteraard altijd op tijd bericht te ontvangen, maar pakketten uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen en dan kunt u ook zien of het pakket onderweg is naar een PostNL punt.