Klacht POSTNL: Niet geleverd pakket

Duivels

Zit al 3 dagen voor niks te wachten. Meneer de bezorgen zeg iedere x dat ik niet thuis ben. Zelfs als je extra betaal om in de avond af te leveren. Elke dag al klacht ingediend. Weet niet waarom wordt toch niks mee gedaan. Krijg braaf mailtje waarop ze beloven dat dit niet meer zal gebeuren. Klaag al een jaar kan ondertussen behangen met excuses mailtjes. Desondanks veranderd er niks.

Zorgen dat ik niet iedere x in angst zit dat ik geen voeding heb voor mijn hond.

Excuses dat het zo is gelopen, ik begrijp dat u hier niet contact mee bent. Er is inmiddels via een ander kanaal een melding van gemaakt. Al deze meldingen komen natuurlijk in het dossier van de bezorger, dus goed dat u dit blijft melden. Ik ga ervan uit dat u nu in de toekomst echt verbetering ziet. Ik zie dat het pakket gelukkig is toekomen.