Klacht POSTNL: Niet geleverd pakket

Klachtnummer
# 392114
Gebruiker
Duivels
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zit al 3 dagen voor niks te wachten. Meneer de bezorgen zeg iedere x dat ik niet thuis ben. Zelfs als je extra betaal om in de avond af te leveren. Elke dag al klacht ingediend. Weet niet waarom wordt toch niks mee gedaan. Krijg braaf mailtje waarop ze beloven dat dit niet meer zal gebeuren. Klaag al een jaar kan ondertussen behangen met excuses mailtjes. Desondanks veranderd er niks.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik niet iedere x in angst zit dat ik geen voeding heb voor mijn hond.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Excuses dat het zo is gelopen, ik begrijp dat u hier niet contact mee bent. Er is inmiddels via een ander kanaal een melding van gemaakt. Al deze meldingen komen natuurlijk in het dossier van de bezorger, dus goed dat u dit blijft melden. Ik ga ervan uit dat u nu in de toekomst echt verbetering ziet. Ik zie dat het pakket gelukkig is toekomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen