Klacht POSTNL: Niet geleverd

# 411931
Opheffenpostnl

2 dagen geleden boek besteld. Staat al de hele dag 24 dec op vandaag maar niks hoor.waardeloos bedrijf je betaald een hoop centjes voor niks. Mogen van mij morge stoppen bah zo slecht

Oplossen was een kerstkadootje

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijpelijk dat u uw zending wilt ontvangen. Ik wil dan ook graag met u mee kijken of ik wat kan ondervinden.

* De track & trace code;
    * Uw e-mailadres.