Opgelost door POSTNL: Niet geleverde bezorging.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 596306
Gebruiker
Gebruiker1588266762
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zie toevallig de bestelbus van Post.nl aan de achterkant van mijn huis. De afstand is ongeveer honderd meter. De bezorger kent kennelijk het adres niet en blijft vijf minuten in de auto zitten. Ik kon niet direct vaststellen of de bezorging voor mij was of niet ,maar als hij wegrijdt, krijg ik gelijk het bericht dat de bezorging niet geleverd kon worden. De bezorger is dus niet eens de bus uit geweest ,in het voertuig gezeten en weggereden. Te gek voor woorden.

Gewenste oplossing

Zorgen dat deze slordigheden niet meer voorkomen. Hele schema ligt nu in de war.
Geboden oplossing
Voor nu neem ik genoegen met de stappen die ondernomen zijn door desbetreffende afdeling betreffende de bezorger. Ik heb begrepen dat de bezorger op zijn gedrag is aangesproken. Hopende dat zulks tot het verleden behoort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer,

    Wat spijtig te lezen dat onze pakketbezorger niet bij u heeft aangebeld en ik kan mij voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent. Namens PostNL excuses voor deze nare situatie en graag geef ik u een toelichting.

    Onze medewerkers zijn verplicht bij u aan te bellen indien u beschikt over een goed werkende deurbel en u voldoende gelegenheid geven om naar de deur te komen. Jammer genoeg is dit bij u niet gebeurd en daarom heb ik uw klacht doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende pakketchauffeur zodat uw klacht besproken wordt om herhaling te voorkomen. Omdat wij uw registratie gebruiken voor het verbeteren van onze interne procedures, ontvangt u hier geen verdere terugkoppeling meer op.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen