Opgelost door POSTNL: Niet geleverde brievenbus post

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 512679
Gebruiker
Fotoboekweg#629
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht al 5 dagen op een brievenbuspakje. Elke dag krijg ik via track en trace te zien dat het pakje eraan komt, maar elke dag blijkt dat het niet gelukt is. Telefoon wordt niet beantwoord en de chat breken ze zo af. Voor complimenten hebben ze toets op internet, maar een klacht indienen is zo goed als onmogelijk. Ze vragen begrip voor de drukte, maar communiceer dan duidelijk en geef correcte info.

De oplossing

Zoek mijn pakje svp en zorg dat de track en trace geen onzin verhaal is. Het pakje heeft een waarde van bijna 100 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door de drukte die op het moment heerst kan uw zending er 5 bezorgdagen over doen om geleverd te worden. Dit is van dinsdag tot en met zaterdag. Uw zending kan dus tot en met woensdag geleverd worden. Ik raad u aan om dit af te wachten. Mocht uw zending dan nog niet afgeleverd zijn kunt u contact opnemen met de afzender. Deze kan u van een passende oplossing voorzien en met ons om tafel voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fotoboekweg#629
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik weet dat het druk is, dat is ook niet mijn probleem. Ik krijg elke dag te horen dat de bezorger onderweg is en vervolgens om 20.00 uur het bericht,”jammer we hebben het niet gehaald”. U raadt mij aan om in het vervolg de klantenservice te raadplegen. Na een uur aan de telefoon met een irritant muziekje en meerdere pogingen om contact te krijgen, heb ik dat opgegeven. Nu U ook de track en trace niet meer bijwerkt, heb ik de verzender geinformeert
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen