Klacht POSTNL: Niet goed bezorgd.

C. Oerlemans

Pakje is vanavond bij de buren bezorgd. En dat wil ik absoluut niet o.a. omdat ze nooit thuiszijn en ik mijn pakje niet krijg.
Het bericht aan mij was dat het pakje via de brievenbus zou komen. Daardoor kreeg ik geen tijdstip en geen mogelijkheid af te laten leveren bij het afhaalpunt. Wat nu? Ik wil in ieder geval nooit meer een pakje bezorgd hebben bij de buren.

Beter werk leveren.

Wij kunnen een pakket bij uw buren afleveren op het moment dat u de eerste of tweede keer niet thuis bent. De meeste ontvangers geven aan dit prettig te vinden, omdat dit een bezoek aan het postkantoor scheelt. Uiteindelijk is het de afzender die bepaalt of een zending wel of niet bij de buren mag worden bezorgd. Als u afspreekt dat een pakket aangetekend naar u wordt verstuurd, dan bezorgen we deze nooit bij de buren.

Mijn advies aan u is om dit in de toekomst vooraf te bespreken met de afzender, zodat we rekening kunnen houden met uw wensen.