Klacht POSTNL: Niet goed bezorgd.

Klachtnummer
# 370899
Gebruiker
C. Oerlemans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje is vanavond bij de buren bezorgd. En dat wil ik absoluut niet o.a. omdat ze nooit thuiszijn en ik mijn pakje niet krijg.
Het bericht aan mij was dat het pakje via de brievenbus zou komen. Daardoor kreeg ik geen tijdstip en geen mogelijkheid af te laten leveren bij het afhaalpunt. Wat nu? Ik wil in ieder geval nooit meer een pakje bezorgd hebben bij de buren.

De oplossing

Beter werk leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij kunnen een pakket bij uw buren afleveren op het moment dat u de eerste of tweede keer niet thuis bent. De meeste ontvangers geven aan dit prettig te vinden, omdat dit een bezoek aan het postkantoor scheelt. Uiteindelijk is het de afzender die bepaalt of een zending wel of niet bij de buren mag worden bezorgd. Als u afspreekt dat een pakket aangetekend naar u wordt verstuurd, dan bezorgen we deze nooit bij de buren.

    Mijn advies aan u is om dit in de toekomst vooraf te bespreken met de afzender, zodat we rekening kunnen houden met uw wensen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice