Klacht POSTNL: Niet kompetent, onerlijk, slordig bezorgers vooral pakketen

# 422088
Alicja2606

Grazyna Cuvelier; Vasco da Gamastr.3; 6413SJ Heerlen
Verloren door bezorger PostNL zending bij Track &Trace LX819119216NL en andere problemen.
Gisteren al volgende keer (laatste tijd tenminste 1 keer peer wek dezelfde) heeft ene bezorger van PostNL naar mijn duur gebeld, maar toen ik heb geopend hij was al weer weg KENTEKEN V109FJ, en op mijn deurmat was pakje van Etos, maar bleek niet naar mijn adres Vasco da Gamastr.3 maar parallel huizen op Houtmanstraat 3. Zaterdag ook ene bezorger PostNL heeft pakket (tapijt) voor Vasco da Gamastr.7 bij ons heeft gelaten maar niemand van nummer 7 is gekomen hallen, dat betekend GEEN briefje gekregen dat zending is bij ons. Dus ik ben naar Vasco da Gamastr.7 gegaan dit tapijt brengen. Het bleek dat die vrouw heeft ook pas pakket gekregen naar iemand anders van Houtmanstraat 7 geadresseerd! Zij is hoog zwanger en gaat niet naar andere straat fout bezorgen post brengen. Het bleek dat is zo als bij ons waker gebeuren. Dus ik heb (69) zoals altijd (kijk bijlage) pakje naar Houtmanstraat 3 BEZORG, die vrouw heeft al die zending telefonisch bij Post 0800- en op Track&Trace gezocht en was al zogenaamd bij haar al bezorgd! Maar dat betekent, dat bezorger al eerder heeft zo geschreven, bij mij gelaten en ik moet zijn fout verbeteren! Het is steeds vaker! Schandaleus! Op dezelfde manier heeft hij zeker 7 december 2019 mijn zending van DelaYO warde 50 euro Track &Trace num.LX819119216NL bij iemand anders minder eerlijk dan ik gelaten! Ik heb ook bewoners van nr 7 geïnformeerd dat hun pakket is fout bezorgd naar Vasco da Gamastr.7 waar zij kunnen...ZELF halen!
Ik heb eerder per post een klacht gestuurd Daar zijn alle soorten problemen met bezorgers genoemd. Bijlage 1
Nummer 0800 veel keer gebeld en geen persoon aan de lijn gekregen. Allen van de muur na het kastje sturen, zoals op www site dat misschien echtgenote of buren hebben ontvangen. Moeten wij zelf zoeken naar iets wat wij niet weten dat is ergens en ooit bezorgt? Belachelijk.
Bij vragen en antwoorden, vragen jullie “help ons, hoe kan dat verbeteren?”, maar als ik heb geschreven was geen knop om te versturen!
Gelukkig heb ik alles van die rubriek gekopieerd: bijlage 2
Ik hoop dat allen die enkele personen zijn fout, dus voor rest
Met vriendelijke groeten Grazyna Alicja Cuvelier

1) WAAR is mijn zending LX819119216NL ECHT 7.12.2019 gelaten,als zijn bewijzen. Ik wil hem ECHT krijgen of vergoed €50. Paket gewicht 1 kg pas niet in brievenbus dus waar en wie heb van jullie bezorger die pakje in handen gekregen? Want ik heb zelfs briefje niet gekregen. Genoemde dag was ik zoals ALTiJD zaterdag thuis.
2) Wie heeft die 2 grote paketen naar adres Bartolomeo Diazstraat 5 bij mij tegen mijn wil gelaten en kwam niet terug om weg nemen, ondanks mij directe melding 0800- ? Opsporen 1 of meer bezorgers die steeds vaker dezelfde fouten maken. Wisselen.
3) wie van 0800-mijn directe melding ontvangt en verder NIKS gedaan? Als ik heb zelf niet bezorg al veel keer dat hebben die mensen zijn zendingen nooit gekregen, zoals ik mijn heb niet gekregen. “Papier is geduldig” maar soms wat stat Track & Trace is niet waar.
Ik heb al zoveel tijd en nerven verloren door slordigheid van die mensen. Ik ben bijna 70 en dat is onnodig stress, tijd, materieel en gezondheid verlies

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de bezorging van de pakketten in uw omgeving niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u een pakket mist. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Omdat uw zending (LX819119216NL) niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Wat ik wel voor heb gedaan, is een klacht registreren. U krijgt hier geen terugkoppeling van, hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren. Voor een verdere afhandeling van deze klacht verwijs ik naar de afzender.