Klacht POSTNL: niet kunnen inzien van het poststuk waarvoor wij te weinig porto zouden hebben betaald

Lia

Geachte lezer,
net als meerdere mensen, zoals ik heb gelezen, kan ook ik niet terugvinden voor welk poststuk ik te weinig porto zou hebben betaald, via de betaalcode lukt het niet en ik weet niet hoe ik er op een andere manier achter kan komen.
Wilt u betaald worden dan wil ik graag weten waarvoor, overigens ben ik het ook niet eens met de cookies die in niet eens verwijderen kan,

met vriendelijke groet,

Lia Krap

niet zo moeilijk doen, volgens mij betalen we al meer dan genoeg voor de postverzending, bovendien als ik er meer postzegels opplak omdat ik niet zeker weet of het voldoende is krijg ik ook het meerdere niet retour.

Geachte mevrouw Krap,Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, maar dat u eigenlijk niet weet om welk poststuk het gaat. Ik snap dat u eerst wilt weten om welk poststuk het gaat voordat u overgaat tot betaling. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.Graag zou ik u meer duidelijkheid willen geven over deze portokaart, maar dan ontvang ik graag de bijbehorende betaalcode van u.Met vriendelijke groet,
    Gerie