Klacht POSTNL: Niet kunnen leveren wat belooft is!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 411655
Gebruiker
Kraaij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangegeven leveren op 23 december tussen 18:00 en 22:00 komen ze pas volgende dag zonder tijdsindicatie, dan is niemand thuis, dus geen cadeau met kerst! Bedankt postnl

De oplossing

Ik wil compensatie in welke vorm dan ook!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket nog niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is, vooral omdat het een cadeau voor kerst was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door een vertraging in het sorteercentrum is het ons niet gelukt om uw pakket op 23 december aan te bieden. We streven erna om alle pakketten binnen één werkdag aan te bieden, maar dit is geen garantie. Vooral in deze drukke periode kan er een vertraging ontstaan.

    Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden. U heeft dus geen recht op een schadevergoeding.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kraaij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?