Klacht POSTNL: Niet kunnen tekenen voor ontvangst. Terwijl de bank hier wel om vraagt (bankpas)

Dagobert

Een brief met ontvangstbevestiging gewoon in de brievenbus gedaan!

Dit mag niet gebeuren!!!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een brief waarbij een handtekening voor ontvangst vereist is. De brief is in uw brievenbus bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U heeft helemaal gelijk dat de brief niet op deze manier bezorgd had mogen worden. Het is belangrijk dat de verantwoordelijke medewerker wordt aangesproken op deze werkwijze.

- uw e-mailadres;
    - de track en trace code van de brief.

Dagobert
    Goedemorgen,

Ik heb deze gegevens niet bewaard. Voor postnl . een aandachtspuntje.

Gr. Liesbeth