Klacht POSTNL: Niet kunnen tekenen voor ontvangst. Terwijl de bank hier wel om vraagt (bankpas)

Klachtnummer
# 455935
Gebruiker
Dagobert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een brief met ontvangstbevestiging gewoon in de brievenbus gedaan!

De oplossing

Dit mag niet gebeuren!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een brief waarbij een handtekening voor ontvangst vereist is. De brief is in uw brievenbus bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U heeft helemaal gelijk dat de brief niet op deze manier bezorgd had mogen worden. Het is belangrijk dat de verantwoordelijke medewerker wordt aangesproken op deze werkwijze.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de track en trace code van de brief.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Dagobert
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik heb deze gegevens niet bewaard. Voor postnl . een aandachtspuntje.

    Gr. Liesbeth

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen