Klacht POSTNL: Niet langs geweest.

jacques

Bij bedrijven zegt post.nl standaard dat je niet thuis was op zaterdag.
Ik en vele bedrijven hebben hier last van als je op een spoed zending zit te wachten.
Wij hebben 300 bedrijfjes met een gezamelijke post receptie die in het weekend gewoon bemand is.
Er wordt ook geen kaartje in de bus gegooit.
Dus is er ook geen rit geweest (dus fraude)

Bezorger postcode hier op aanspreken.
Het is bij post.nl regel is moet dit openbaar gemaakt worden zodat de verzender een andere vervoerder kan gebruiken.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet is geleverd op zaterdag en u geeft aan dat dit standaard gebeurt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket op zaterdag 31 augustus om 16:58 uur aangeboden. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Bij uw gegevens heeft u als adres Binckhorstlaan 36, 2516 BE ’s-Gravenhage opgegeven. Dit pakket was volgens mijn informatie geadresseerd aan een ander huisnummer, met een andere postcode. Kunt u aangeven op welk adres het pakket aangeboden had moeten worden?
    - Wat is uw e-mailadres?