Klacht POSTNL: Niet leveren op afgesproken tijdvak.

Huisvader

Eerder deze week had ik een klacht ingediend wegens niet aanbellen en gelijk een "ik heb je gemist" briefje in de bus doen.
Deze keer ruim 35 minuten te vroeg arriveren dan de geplande tijd.
Geplande tijd 16:35 / 18:35 PostNL. Afgeleverd om 15:57.

Normaliter kom ik 16:10 pas thuis. Had in principe gewoon mooi gekund. Gelukkig was ik vandaag 15:00 thuis en ben ik met de kinderen buiten in de tuin gaan spelen, dus het is wel op zijn pootjes terecht gekomen.....dat is dan het enige lichtpuntje.

Ik wilde de bezorger nog aanspreken op zn gedrag eerder deze week en hem even de bel laten zien waar die hangt (alle collectanten kunnen die vinden), maar duwde het pakketje in mijn handen en draaide gelijk om zonder goeie dag, ook erg vriendelijk.

Ik beveel niemand aan om op Noord-Beveland iets te laten bezorgen met PostNL

De één na laatste bezorger weer in deze regio plaatsen. En de huidige bezorger bedanken voor zijn tonerloze inzet.

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pakket en de klantvriendelijkheid van de bezorger. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik reageren op uw bericht.

Ik heb de eerdere klacht inderdaad teruggevonden en dit wordt verder opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de chauffeur om dit te verbeteren. U ontvangt hier geen verdere terugkoppeling over, maar u moet nog wel gaan merken dat dit zal verbeteren.

Wij kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen dit is een indicatie en het kan gebeuren dat een chauffeur door omstandigheden op de route eerder of later is. Uiteraard wordt hier achter de schermen naar gekeken om het tijdvak in de toekomst beter weer te kunnen geven.