Klacht POSTNL: Niet leveren op afgesproken tijdvak.
Details
De klacht
Eerder deze week had ik een klacht ingediend wegens niet aanbellen en gelijk een "ik heb je gemist" briefje in de bus doen.Deze keer ruim 35 minuten te vroeg arriveren dan de geplande tijd.
Geplande tijd 16:35 / 18:35 PostNL. Afgeleverd om 15:57.
Normaliter kom ik 16:10 pas thuis. Had in principe gewoon mooi gekund. Gelukkig was ik vandaag 15:00 thuis en ben ik met de kinderen buiten in de tuin gaan spelen, dus het is wel op zijn pootjes terecht gekomen.....dat is dan het enige lichtpuntje.
Ik wilde de bezorger nog aanspreken op zn gedrag eerder deze week en hem even de bel laten zien waar die hangt (alle collectanten kunnen die vinden), maar duwde het pakketje in mijn handen en draaide gelijk om zonder goeie dag, ook erg vriendelijk.
Ik beveel niemand aan om op Noord-Beveland iets te laten bezorgen met PostNL
De oplossing
De één na laatste bezorger weer in deze regio plaatsen. En de huidige bezorger bedanken voor zijn tonerloze inzet.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.