Klacht POSTNL: Niet leveren pakket

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364270
Gebruiker
M.T. Neerings
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje zou tussen 1200 en 1800 bezorgd worden. Dat werd tussen 1600 en 1800. Vervolgens om 1845 bericht dat het wat langer duurt maar dat het pakketje voor 2200 bezorgd zou worden. En dan nu bericht gekregen dat het morgen bezorgd word. Super slechte service

De oplossing

Het pakketje alsnog vandaag bezorgd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u toch graag het pakket dezelfde dag in ontvangst had willen nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honderd procent garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag, dit is helaas bij uw pakket het geval geweest. De precieze oorzaak van de vertraging kan ik niet nagaan, dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met omstandigheden op de route van de chauffeur waardoor het pakket niet meer bij u afgeleverd kon worden. Volgens mijn informatie heeft u de zending alsnog in ontvangst kunnen nemen op maandag 6 mei. Mijn excuses voor de vertraging en ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.T. Neerings
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen