Klacht POSTNL: Niet leveren pakket

sad Niet opgelost
M.T. Neerings

Pakje zou tussen 1200 en 1800 bezorgd worden. Dat werd tussen 1600 en 1800. Vervolgens om 1845 bericht dat het wat langer duurt maar dat het pakketje voor 2200 bezorgd zou worden. En dan nu bericht gekregen dat het morgen bezorgd word. Super slechte service

Het pakketje alsnog vandaag bezorgd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u toch graag het pakket dezelfde dag in ontvangst had willen nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honderd procent garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag, dit is helaas bij uw pakket het geval geweest. De precieze oorzaak van de vertraging kan ik niet nagaan, dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met omstandigheden op de route van de chauffeur waardoor het pakket niet meer bij u afgeleverd kon worden. Volgens mijn informatie heeft u de zending alsnog in ontvangst kunnen nemen op maandag 6 mei. Mijn excuses voor de vertraging en ontstane overlast.

M.T. Neerings