Klacht POSTNL: Niet mogelijk om betaalbewijs te ontvangen voor consumenten

Klachtnummer
# 265076
Gebruiker
Tarkan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet mogelijk om een betaalbewijs te krijgen voor een online aankoop van een verzendlabel. Heb hierover contact gehad met de helpdesk en deze kunnen geen btw bonnetje aanmaken.

De oplossing

Graag zou ik een betaalbewijs willen hebben

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Akcay,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. U heeft een vraag over het online aankopen van een verzendlabel. Graag geef ik u meer informatie.

    We verstrekken inderdaad geen facturen. Eventueel kunt u een screenshot maken. Wilt u toch een BTW-bewijs, dan adviseer ik u om gebruik te maken van onze (zakelijke) online verzendservice.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?