Opgelost door POSTNL: niet mogelijk telefonish contact op tge nemen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 645965
Gebruiker
MGM69
Datum
3 reacties

Details

Klacht

als je conctact wilt opnemen kun je niet meer direct bellen , maar moet je via chatbot daan, alleen werkt de knop op de website niet ( geprobeerd via verschillende browsers en apparaten SLECHT!! heel slecht dit!

Gewenste oplossing

IK WIL WETEN OF MIJN PAKKET IS AANGEKOMEN

Bijlagen

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    MGM69
    Datum
    Ik mag toch hopen op een reactie, aangezien de bereikbaarheid 0 is
  2. Auteur
    MGM69
    Datum
    Postnl lijkt niet heel erg "actief" op klachtenkompas , aangezien er nog niet is gereageerd, of...........
    er zijn zoveel klachten dat men er nog niet toe gekomen is
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een verzonden pakket. Ik begrijp dat contact via onze website niet is gelukt. Ik kan me voorstellen dat u dat niet prettig vond. Het spijt mij dat onze dienstverlening daarmee niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw vraag.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, daarom informeer ik u hier. Op 3 februari 2023 is uw zending afgeleverd op het fysieke adres wat hoort bij dit antwoordnummer. Mijn advies is wel om het verzendbewijs goed te bewaren tot u bericht van het bedrijf heeft ontvangen dat uw retour is verwerkt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen