Klacht POSTNL: niet nakomen afgegeven tijd/data

Postnl#klantonvriendelijk

Had al een klacht ingedient over werkwijze klantenservice an dat het pakket veel langere onderweg is dan waarvoor je betaalt. Nu staat eindelijk het pakket ingepland en zijn ze niet geweest. vandaag leveren tussen 8:30 en 10:30 op track & trace

pakket afleveren en terugstorten vrachtkosten omdat er niet wordt geleverd op het afgegeven tijdstip!

Postnl#klantonvriendelijk
    ps en het vergoeden van mijn vrije uren die ik hiervoor heb opgenomen :( :( :(
    INMIDDELS 11:10u EN NOG NIEMAND GEWEEST :(
    Postnl#klantonvriendelijk
    INMIDDELS 11:25U EN NOG STEEDS NIEMAND GEWEEST EN GEEN REACTIE VAN POSTNL :( wat is hier moeilijk aan :( als je bij een webshop besteld kunnen jullie wel op tijd afleveren en zij betalen minder voor het transport dan dat wij als particulier moeten doen :(
    Postnl#klantonvriendelijk
    11:30 pakket ontvangen terwijl website POSTNL aangeeft dat er geen vertragingen zijn bij onze postcode. POSTNL heeft niet gereageerd op bovenstaande. Daar zakt je broek vanaf. Mensen VERSTUUR AUB NIETS via POSTNL is gewoon één groot drama en vertiken om je te helpen. Heb zelf alles uit moeten zoeken
    Postnl#klantonvriendelijk
    POSTNL zal wel weer komen met een excuses voor het ongemak briefje en zich daar mee uit de voeten proberen te maken.
    Postnl#klantonvriendelijk
    of zich achter een regeltje verschuilen van na 2 dagen kunnen we pas kijken waar u pakketje is hahahahaha
    Geachte heer/mevrouw Opperman,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de tijdvakken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw frustratie is volkomen te begrijpen. Fijn om te lezen dat het pakket alsnog is afgeleverd. Mijn excuus dat dit buiten het aangegeven tijdsvak is geweest. De tijden aangegeven in de app en/of op de website zijn slechts een indicatie. Soms komt het voor dat de bezorger vertraging oploopt in het bezorgproces. Dit is helaas niet te monitoren en/of te voorzien. De bezorgers streven er natuurlijk na om het tijdvak te behalen. Hopelijk gaat het volgende keer beter.

geen reactie POSTNL