Klacht POSTNL: niet nakomen afgegeven tijd/data

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 343463
Gebruiker
Postnl#klantonvriendelijk
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Had al een klacht ingedient over werkwijze klantenservice an dat het pakket veel langere onderweg is dan waarvoor je betaalt. Nu staat eindelijk het pakket ingepland en zijn ze niet geweest. vandaag leveren tussen 8:30 en 10:30 op track & trace

De oplossing

pakket afleveren en terugstorten vrachtkosten omdat er niet wordt geleverd op het afgegeven tijdstip!

7 reacties

  1. Auteur
    Postnl#klantonvriendelijk
    Datum
    ps en het vergoeden van mijn vrije uren die ik hiervoor heb opgenomen :( :( :(
  2. Auteur
    Postnl#klantonvriendelijk
    Datum
    INMIDDELS 11:10u EN NOG NIEMAND GEWEEST :(
  3. Auteur
    Postnl#klantonvriendelijk
    Datum
    INMIDDELS 11:25U EN NOG STEEDS NIEMAND GEWEEST EN GEEN REACTIE VAN POSTNL :( wat is hier moeilijk aan :( als je bij een webshop besteld kunnen jullie wel op tijd afleveren en zij betalen minder voor het transport dan dat wij als particulier moeten doen :(
  4. Auteur
    Postnl#klantonvriendelijk
    Datum
    11:30 pakket ontvangen terwijl website POSTNL aangeeft dat er geen vertragingen zijn bij onze postcode. POSTNL heeft niet gereageerd op bovenstaande. Daar zakt je broek vanaf. Mensen VERSTUUR AUB NIETS via POSTNL is gewoon één groot drama en vertiken om je te helpen. Heb zelf alles uit moeten zoeken
  5. Auteur
    Postnl#klantonvriendelijk
    Datum
    POSTNL zal wel weer komen met een excuses voor het ongemak briefje en zich daar mee uit de voeten proberen te maken.
  6. Auteur
    Postnl#klantonvriendelijk
    Datum
    of zich achter een regeltje verschuilen van na 2 dagen kunnen we pas kijken waar u pakketje is hahahahaha
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Opperman,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de tijdvakken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw frustratie is volkomen te begrijpen. Fijn om te lezen dat het pakket alsnog is afgeleverd. Mijn excuus dat dit buiten het aangegeven tijdsvak is geweest. De tijden aangegeven in de app en/of op de website zijn slechts een indicatie. Soms komt het voor dat de bezorger vertraging oploopt in het bezorgproces. Dit is helaas niet te monitoren en/of te voorzien. De bezorgers streven er natuurlijk na om het tijdvak te behalen. Hopelijk gaat het volgende keer beter.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postnl#klantonvriendelijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen reactie POSTNL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen